Gra magnetyczna Backgammon - The Purple Cow +4 lata Zobacz większe

Gra magnetyczna Backgammon - The Purple Cow +4 lata


Producent The Purple Cow

Pomysłowa gra w wersji magnetycznej, która idealnie sprawdzi się w podróży, w trakcie wakacyjnego plażowania oraz rodzinnej wycieczki. Gra Backgammon to zabawka niewielkich rozmiarów schowana w podręcznym, płaskim, metalowym pudełeczku wraz z planszą magnetyczną dzięki, której pionki się nie rozsypią. Jej nieduży rozmiar powoduje, że zawsze znajdzie się dla niej miejsce w podróżnym bagażu.

Więcej szczegółów

29,00 zł

23,20 zł

-20%

Wymiary opakowanie: 18 x 10,3 x 1 cm
Materiał Metal
Wiek 4 lata +

Atrakcyjna gra podróżna, zapakowana w niewielkie metalowe pudełeczko, dla którego zawsze znajdzie się trochę miejsca w podręcznym bagażu. Zabawka dla dużych i małych, która umili długą podróż lub skróci czas oczekiwania na spóźniający się pociąg.

Celem gry w Backgammon jest doprowadzenie swoich 15 pionków do swojego domu (6 pól w prawym dolnym rogu planszy), a następnie zdjęcie ich z planszy.

Zasady gry:

Na początku każdy z graczy rzuca jedną kostką, gracz, którzy wyrzuci większą liczbę oczek, rozpoczyna rozgrywkę. Rzuca on jednocześnie obiema kostkami, a liczba wyrzuconych oczek określa ilość pól, o którą mogą zostać przestawione pionki. Jeden gracz będzie przesuwał swoje pionki w stronę zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, a drugi - w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Po rzucie gracz może poruszyć swe dwa pionki o liczby wskazane na kostkach (w tym jednym pionem dwa razy). Piony można przesuwać wyłącznie na pola, na których nie znajdują się co najmniej dwa piony przeciwnika. Wyjątkowym rzutem jest tak zwany "dubel" (ta sama ilość oczek na obu kostkach). W pierwszej fazie gracz musi doprowadzić wszystkie swe pionki do "domu”. Dopiero wtedy może zdejmować pionki z planszy. Odbywa się to poprzez wyrzucenie kostką ilości oczek potrzebnej pionkowi do opuszczenia planszy. Jeżeli gracz wyrzuci 6, a nie posiada pionków na szóstym polu (licząc od krawędzi planszy), to może zdjąć pion z kolejnego pola.W czasie gry można zbijać. Zbicie polega na umieszczeniu swego pionka na polu. Linia znajdująca się na planszy nosi nazwę banda, a miejsce do którego gracz musi włożyć piony: dwór.

Ilość graczy: 2.

Wiek: 4-99 lat

Inne podobne do Gra magnetyczna Backgammon - The Purple Cow +4 lata